Розділи сайту
- НКП
- Новини закладу
- «НУШ»
- Зарахування учнів до 1 класу
- Про нас
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Статут
- Структура управління
- Кадровий склад
- Вакансії
- Мова освітнього процесу
- Територія закріплення
- Освітні програми, що реалізуються в закладі
- Матеріальне забезпечення
- Фактична кількість осіб, що навчаються
- Моніторинг освіти
- Річний звіт
- Використання публічних коштів
- Правила вступу
- Ліцензія
- Академічна доброчесність
- Про булінг
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
- Правила внутрішнього трудового розпорядку
- Права та обов'язки здобувачів освіти
- Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Критерії оцінювання здобувачів освіти
- Нормативно правова база
- ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
- Профільність навчання
- Правила вступу
- Конкурсні випробування
- Методичні об’єднання
- Інноваційні проекти
- Дистанційна освіта
- Авторська школа
- Міжнародне партнерство
- Виховуємо майбутнє
- Кабінет психолога і соціального педагога
- Бібліотека
- Майбутнім першокласникам
- Взаємодія з поліцією
- ГО "ЛІЦЕЇСТ"
- Використання публічних коштів
- Державні закупівлі
- Звернення громадян
- ВК шкільних бібліотек 2020
- Шкільна риторика
Архів новин
2021 Січень
2020 Грудень
2020 Листопад
2020 Жовтень
2020 Вересень
2020 Липень
2020 Травень
2020 Квітень
2020 Лютий
2020 Січень
2019 Грудень
2019 Листопад
2019 Жовтень
2019 Вересень
2019 Червень
2019 Травень
2019 Квітень
2019 Березнь
2019 Лютий
2019 Січень
2018 Грудень
2018 Листопад
2018 Жовтень
2018 Вересень
2018 Червень
2018 Травень
2018 Квітень
2018 Березнь
2018 Лютий
2018 Січень
2017 Грудень
2017 Листопад
2017 Жовтень
2017 Вересень
2017 Серпень
2017 Липень
2017 Червень
2017 Травень
2017 Квітень
2017 Березнь
2017 Лютий
2017 Січень
2016 Грудень
2016 Листопад
2016 Жовтень
2016 Вересень
2016 Серпень
2016 Червень
2016 Травень
2016 Квітень
2016 Березнь
2016 Січень
2015 Грудень
2015 Листопад
2015 Жовтень
2015 Вересень
2015 Липень
2015 Червень
2015 Травень
2015 Березнь
2015 Лютий
2015 Січень
2014 Грудень
2014 Листопад
2014 Жовтень
2014 Вересень
2014 Липень
2014 Червень
2014 Травень
2014 Квітень
2014 Березнь
2014 Лютий
2014 Січень
2013 Грудень
2013 Листопад
2013 Жовтень
2013 Вересень
2013 Червень
2013 Травень
2013 Квітень
2013 Березнь
2013 Лютий
2013 Січень
2012 Грудень
2012 Листопад
2012 Вересень
2012 Липень
2012 Червень
2012 Травень
2012 Березнь
2012 Лютий
2012 Січень
2011 Грудень
2011 Листопад
2011 Жовтень
2011 Червень
2011 Травень
2011 Квітень
2011 Березнь
2008 Березнь
Радіо ЛІРА
Ліцейна радіостанція «ЛІРА»
Мета:
• створення в ліцеї єдиного інформаційного центру для ліцеїстів і вчителів;
• розвиток особистісних якостей таких, як: комунікабельність, загальна ерудиція, рівень культури, виразність мови;
• формування правильного сприйняття, аналізу та оцінки подій навколишнього життя шляхом розкриття творчого потенціалу ліцеїстів;
• підвищення результативності навчально-виховного процесу, організації на її базі різних форм освітньої діяльності.
• створення в ліцеї єдиного інформаційного центру для ліцеїстів і вчителів;
• розвиток особистісних якостей таких, як: комунікабельність, загальна ерудиція, рівень культури, виразність мови;
• формування правильного сприйняття, аналізу та оцінки подій навколишнього життя шляхом розкриття творчого потенціалу ліцеїстів;
• підвищення результативності навчально-виховного процесу, організації на її базі різних форм освітньої діяльності.
Завдання:
• Створити творчий колектив дітей, що об'єднує школярів найрізноманітніших здібностей;
• Прищепити ліцеїстам інтерес до таких професій як журналіст, кореспондент;
• Посилити соціальну взаємодію ліцеїстів, вчителів, батьків;
• Розширити інформаційно-пізнавальні можливості;
• Розвиток дикторських, організаторских і творчих здібностей.
Актуальність. Однією з ефективних форм освітньої діяльності у ліцеї є створення радіостудії. Робота зі створення ліцейних радіопрограм допомагає виявити активних, талановитих та обдарованих дітей. Участь у роботі радіостудії впливає на розвиток особистості дитини, її якостей, умінь і навичок, згуртовує дітей різного віку. Ліцейне радіо тісно пов'язане з внутрішнім життям школи. Воно взаємодіє із усім колективом ліцею, із кожним класом, а іноді і з окремим ліцеїстом. І в цьому його безперечна перевага. Радіостанція актуальна для всіх учасників освітнього процесу в ліцеї. Його реалізація дозволить створити базу для задоволення потреб ліцеїстів, створить умови для розвитку їх творчого потенціалу. Радіостудія повинна стати творчим, інтелектуальним центром суспільного життя ліцея, ефективним засобом організації життєдіяльності ліцейного співтовариства.
Інформаційний. Ліцейне радіо - найоперативніша і багатогранна форма передачі інформації про події та факти з життя ліцею та України.
Профорієнтаційний. Ліцейне радіо використовується в процесі викладання різних предметів - для централізованої подачі в кабінети необхідної навчальної звукової інформації. Під час проведення предметних тижнів та освітніх позакласних заходів дає змогу оперативно скорегувати увагу слухачів у заданому напрямку.
Виховний. Організація позакласної виховної роботи з ліцеїстами на базі радіостудії дозволяє з користю зайняти їх вільний час, класним керівникам виховувати слухачів, вчитися подавати будь-яку інформацію зацікавлено, вносячи в повідомлення своє особисте ставлення. Тематика та рубрики радіопередач є досить різноманітними. Серед форм роботи переважають діалоги, репортажі, інтерв'ю.
Старт радіостанції - 1 вересня 2017 р.
Можливості подальшого розвитку.
Колективна робота над проектом ліцейної радіостудії стимулює вихованців до творчості, розвиває організаторські якості, аналітичне мислення, залучає до участі в громадському житті ліцею. Вихованці, які беруть участь у функціонуванні радіостудії, підвищується інтерес до ліцейного життя та навчання, покращуються взаємини у колективі, виявляється відповідальність до своїх обов'язків. Ліцейний парламент постійно оновлюється і до роботи в радіостудії залучаються нові діти.
Практична значимість.
Ліцейна радіостудія володіє наступними перевагами:
• існування радіостанції дозволяє забезпечити більш ефективне використання сучасних технічних засобів навчання в освітньому процесі;
• підвищується оперативність подачі звукової інформації;
• перед ліцеїстами відкриваються широкі можливості в позакласній діяльності;
• заняття дітей в редакціях радіо, дикторів, кореспондентів;
• участь у системі радіомовлення розвиває такі важливі особистісні якості, як комунікабельність, загальну ерудицію, рівень культури, виразність мови, дисципліну і відповідальність за доручену справу, дозволяє максимально проявити свої можливості в обраній області діяльності і навіть позначається на професійному самовизначенні.
• існування радіостанції дозволяє забезпечити більш ефективне використання сучасних технічних засобів навчання в освітньому процесі;
• підвищується оперативність подачі звукової інформації;
• перед ліцеїстами відкриваються широкі можливості в позакласній діяльності;
• заняття дітей в редакціях радіо, дикторів, кореспондентів;
• участь у системі радіомовлення розвиває такі важливі особистісні якості, як комунікабельність, загальну ерудицію, рівень культури, виразність мови, дисципліну і відповідальність за доручену справу, дозволяє максимально проявити свої можливості в обраній області діяльності і навіть позначається на професійному самовизначенні.
Напрямок діяльності: культурологічний, навчальний та профорієнтаційний.
Назва: «Ліцейне радіо «Ліра»
Коротка анотація.
Створення радіо - це і є те рішення, в якому мікрофон особистої радіомовної студії стане провідником розвитку інтелекту і порталом особистості з реальним світом. А радіостудія допоможе знайти публічність у багатьох площинах формування підлітка і стати важелем впливу на свідомість молодої людини.
Робота радіостанції «ЛІРА»
№з/п | Назва рубрики | Зміст рубрики | Виконавці/диктори |
1. | «Smile» | Створення позитивної атмосфери та настрою. Позитивна музика та вступні новини тижня. | Левкович Лідія Олександрівна – педагог – організатор закладу |
2. | Увага! | Виконання поточних оголошень | Левкович Лідія Олександрівна – педагог – організатор закладу |
3. | «Інформаційний вісник» | Обов’язкове щотижневе інформування соціального, громадського та виховного спрямування. | Левкович Лідія Олександрівна – педагог – організатор закладу |
4. | «Інтелектуальне асорті» | Підбірка цікавої інформації різної тематики | Середа Олена Олексіївна та Румянцева Марина Ігорівна – учениці 11 – ЛЮ класу |
5. | «Мить історії» | Ознайомлення учнів з історичною термінологією, цікавими фактами | Лебедкіна Дарина Олексіївна та Нікітіч Анна Дмитрівна - учениці 10– ЛЮ класу |
6. | «Знайомство з Фемідою» | Ознайомлення учнів з юридичною термінологією, цікавими фактами | Лебедкіна Дарина Олексіївна та Нікітіч Анна Дмитрівна - учениці 10 – ЛЮ класу |
Структура ліцейної радіостанції «Ліра»
ІНІЦІАТОР МАТЕРІАЛЬНОЇ ТА МЕТОДИЧНОЇ ПІДТРИМКИ:
ДИРЕКТОР Сухомовський Олександр Григорович
Організаторський супровід: Засімович Олена Іванівна - заступник директора з виховної роботи, Биць Микола Миколайович - вчитель історії та правознавства;
Координатор: вчитель історії та правознавства - Биць Микола Миколайович.
Редактор: вчитель історії та правознавства - Биць Микола Миколайович.
Диктори, ведучі рубрик: члени ліцейного парламенту, ініціативні ліцеїсти - Лебедкіна Дарина Олексіївна, Нікітіч Анна Дмитрівна - 10 - ЛЮ клас; Середа Олена Олексіївна та Румянцева Марина Ігорівна - 11 - ЛЮ клас; Левкович Лідія Олександрівна - педагог - організатор закладу.
Кореспонденти - лідери ліцейного самоврядування.
Цільова аудиторія: ліцеїсти, вчителі, батьки.
Організаторський супровід: Засімович Олена Іванівна - заступник директора з виховної роботи, Биць Микола Миколайович - вчитель історії та правознавства;
Координатор: вчитель історії та правознавства - Биць Микола Миколайович.
Редактор: вчитель історії та правознавства - Биць Микола Миколайович.
Диктори, ведучі рубрик: члени ліцейного парламенту, ініціативні ліцеїсти - Лебедкіна Дарина Олексіївна, Нікітіч Анна Дмитрівна - 10 - ЛЮ клас; Середа Олена Олексіївна та Румянцева Марина Ігорівна - 11 - ЛЮ клас; Левкович Лідія Олександрівна - педагог - організатор закладу.
Кореспонденти - лідери ліцейного самоврядування.
Цільова аудиторія: ліцеїсти, вчителі, батьки.