12 жовтня розпочав роботу гурток "ДОШКОЛЯРИК". Початок занять о 9:00 год.
Проект «Школи: партнери майбутнього та дитяча творчість»
Проект "Школи:партнери майбутнього" та дитяча творчість

Головний закон усіх змін
у житті - творчість.
М.О. Бердяєв

Найцікавіше та найважливіше в роботі над проектом - це творчі завдання, які пропонуються Гете-Інститутом учням шкіл - партнерів. Вони розвивають інтелектуально та емоційно, надають досвід колективної співпраці. Різноманітні конкурси , семінари, воркшопи сприяють самовираженню та самореалізації учнів та розвивають їхню фантазію та уяву. "Моя країна сьогодні та 20 років тому ", " Моє улюблене відкриття з Німеччини", "Шкільний театр","Музика + Х", "Євробачення", "Захист довкілля", "Вода", "Євро 2012" "Казки братів Грімм" - це були головні теми учнівських малюнків, творів, презентацій, постанов та відеофільмів протягом п'яти років. Працюючи над проектом , учні набували досвіду дослідницько - творчої роботи, удосконалювали свої практичні уміння з обраної теми.

Воркшоп "Моя країна сьогодні та 20 років тому "(Тернопіль, 2010 )

Важливо, що після відвідування заходів учні завжди інформували своїх товаришів. Спочатку це були стіннівки та шкільна газета "Дзеркало ліцею" , пізніше - ще й шкільний сайт.

 
Театральний воркшоп ( Київ, 2010)

Однією з найцікавіших подій учнівської творчості був конкурс шкільних театральних гуртків (2010). Учні повинні були поставити спектакль на шкільну тематику та надіслати відеозапис у Гете-Інститут . Вистава учнів нашої школи була визнана однією з п'яти найкращих, а учні були запрошені на театральний воркшоп до Києва. Там вони мали змогу працювати із справжніми німецькими режисерами та акторами.

Воркшоп " Musik + X" (Київ, 2010 )

Учениця нашої школи Баталова Д. брала участь у воркшопі " Musik + X" (Київ, 2010 ). Учасники співпрацювали із радіожурналістами Німеччини та підготували справжню радіопередачу . Баталова Д. підготувала програму про німецьку співачку Івонне Катерфельд. Цю радіопередачу можна було послухати на сайті Гете-Інституту.

Всеукраїнський семінар для школярів шкіл-партнерів "Розмовляти німецькою" (Київ, 2011) став для учнів гарною практикою у вивченні мови.

 
Воркшоп "Захист навколишнього середовища - тепер!"(Тернопіль, 2011)

"Захист навколишнього середовища - тепер!" - такою була тема воркшопу на базі Тернопільської класичної гімназії. У творчих групах учні опрацювали проблеми, що стосуються забруднення навколишнього середовища, визначили причини та наслідки глобального потепління, проаналізували переваги та недоліки нових джерел енергії. Після завершення воркшопу представники кожної зі шкіл-учасниць на гімназійному подвір'ї висадили дерева і тим самим продемонстрували, що для захисту навколишнього середовища потрібно не лише говорити, а й діяти.

Воркшоп "EinBlick"(с. Лазурне, 2012)

Протягом вересня 2012 року на території бази відпочинку в с.Лазурне на березі Чорного моря тривав проект Гете-Інтституту "EinBlick" (погляд). Для 20 учнів із 15 українських шкіл-партнерів це був не тільки воркшоп про те, як потрібно знімати відеофільми, а й відпочинок. Учасниками проекту стали і троє учнів школи-ліцею № 7: Романова Маргарита (11-Е), Човган Ірина (10-М) та Козак Андрій (10-Е). Щасливі дні, проведені біля моря, були не зовсім схожі на навчання, але все ж таки старшокласники отримали чудові знання від професійних режисерів із Німеччини щодо використання техніки під час зйомки фільмів та покращили свої знання німецької мови.

Учениця закладу Яна Грачова увійшла до трійки переможців Всеукраїнського конкурсу дитячих малюнків «Євро-2012», що проходив за ініціативою Гете -Інституту. Юна художниця посіла ІІ місце та отримала за свою перемогу приз - електронну книгу. Її малюнок можна побачити в комплекті листівок «Євро-2012». 

 

Як поєднується спорт і мистецтво? Так само, як хіп-хоп і вірші, якщо за справу береться «Гете-Інститут». За його ініціативою в Києві був влаштований унікальний майстер-клас з «PoetrySlam» для учасників проекту «Школи: партнери майбутнього», у якому брав участь і наш заклад. Слем-турнір - це змагання в поетичному мистецтві, коли значення має не лише зміст декламованого тексту, але й акторська гра декламатора. Впродовж трьох днів більше 20 учнів з Херсона, Харкова, Сум, Одеси, Рівного і Хмельницького складали тексти, робили гримаси і готувалися до виступу на сцені. Хвилюванню не було меж, адже слем-турнір був складовою концерту блискучого мюнхенського гурту «Einshoch6», що теж полюбляє подібні контрасти, поєднуючи у своїй творчості класику і хіп-хоп. Учню нашого закладу пощастило вибороти місце в сімці акторів і показати глядачам, якою буде наша планета через 100 років. Нові уміння, нові друзі і просто неймовірний драйв концертної атмосфери - такі враження приніс цей незвичайний воркшоп, організований майстром «PoetrySlam» Флоріаном Цісліком і «Гете-Інститутом».
Основний метод, який використовується в проведенні різних заходів та створенні творчих робіт, є метод проектів, який є новою формою організації освітнього процесу, коли учні самостійно набувають та застосовують знання. Активне долучення учнів до змісту тих або інших проектів дає можливість засвоїти нові способи людської діяльності в соціокультурному середовищі. Метод проектів як вид роботи використовується у школах-партнерах не тільки на семінарах, але й конкурсних роботах на отримання міжнародних грантів Гете-Інституту.
Мета цього виду роботи - дати учню можливість виконати незалежну роботу, побудовану на знанні мови та уміннях і навичках. Працюючи над проектом, учні проводять невеликі дослідницькі роботи із запропонованих Гете-Інститутом тем: «Казки братів Грімм та сьогодення», «Мій німецький брат/ моя німецька сестра»,«Моє відкриття», «Всесвітня культурна спадщина України», „Стереотипи в уявленні про німців /українців" та ін.. Така проектна робота має загальноосвітню цінність та сприяє розвитку в учнів ініціативи, незалежності, уяви, самодисципліни, співпраці з іншими учнями й корисних дослідницьких навичок. Наприклад, у роботі на тему «Моє відкриття» учасникам потрібно було описати власні винаходи. Наші учні запропонували дуже цікаві речі: це куртка-рюкзак; прозорі кишені; стелі, покриті фольгою; смартфон у ролі мікроскопа; прапор світу та ін.

 
 

Важливою в роботі над проектом є допомога батьків. Проект передбачає самостійну діяльність учня, однак дуже багато батьків наших учнів, а згодом навіть уся сім'я активно залучається до спільного вирішення проблеми. Це стосується збору інформації, проведення дослідів, організації поїздок до певних досліджуваних об'єктів. Робота над проектом стає подією для усієї сім'ї та запам'ятовується надовго.

 

Батьки Мазуркевича Максима допомагають сину в роботі з проектом «Захист довкілля» (2012) 

 

Сім'я Савчук Анастасії із задоволенням проводить досліди із шоколадом (2015) 

 

У родині Маліновської Дарини вирішують, як їм краще дістатися до Лядівського монастиря , де вони планують провести дослідження за проектом Гете-Інституту «Всесвітня культурна спадщина України».  

Проектна робота використовується не лише на міжнародних та всеукраїнських заходах, але й знаходить своє активне впровадження в межах школи та розвиває в учнів креативність та ініціативу, дає можливості самореалізації та розвиває інтерес до вивчення німецької мови.
Такими були підтримані Гете- Інститутом шкільні проекти «У світі казок», «Прекрасна Німеччина», «Знайомитись з Німеччиною- вивчати німецьку мову», CLIL та ін. 

 

Особливо цікавим для учнів закладу був спільний із школами-партнерами із Рівного та Тернополя проект «Знайомитись з Німеччиною- вивчати німецьку мову» у 2017році, оскільки 2017 рік був роком німецької мови в Україні та української мови в Німеччині. Три команди змагалися на краще знання історії, географії, економіки, науки та культури Німеччини. Під час гри працювало журі в складі кандидата філологічних наук, доцента, керівника проекту Гете-Інституту Наталії Вишиваної, директора школи-ліцею №7 О.Г. Сухомовського, учителів німецької мови з м.Рівного Тетяни Попової та м.Тернополя Світлани Остапенко, учителя географії школи-ліцею№7 м. Вінниці Лариси Батюк.
Перемогла дружба!!!!!

 

 

Надзвичайною подією в житті школи став музичний проект учнів початкової школи мюзикл „Hans Hase" ( 4-А клас, 2018).
Творче ставлення до вивчення іноземної мови - чудова традиція закладу.
 

 

Останні новини закладу