Розділи сайту
Архів новин
Майбутнім першокласникам
Розпочинаються заняття у «Дошколярику»
Перше заняття для дітей і батьківські збори -
12 жовтня 2019р. о 9.00 год.

Батьки повинні мати з собою свідоцтво про народження дитини (оригінал+копія).




Знайомтесь! Класні керівники перших класів 2020 - 2021 навчальний рік

 

Наше педагогічне кредо:
          жити, пізнавати, творити!
У спілкуванні з дітьми дотримуємося принципу:
          " Не поряд! Не над! А разом!"

Терновенко Наталія Георгіївна,

вчитель початкових класів,
спеціаліст вищої категорії,
старший вчитель, 
Рудь Алла Володимирівна,

вчитель початкових класів,
спеціаліст вищої категорії,
Ременяк Тетяна Станіславівна,

вчитель початкових класів,
спеціаліст вищої категорії,

 

ПРОГРАМА

«ПЕРШИЙ КРОК ДО ШКОЛИ»

 Для гармонійного розвитку майбутніх першокласників у школі-ліцеї №7 у 2017/2018н.р. використовується освітня програма «ПЕРШИЙ КРОК ДО ШКОЛИ», яка розроблена відповідно до програми МОН України «ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ» для дітей старшого дошкільного віку(Лист МОН України № 1/11-7684 від 01.08.2017 року).

 

 МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Мовно-літературна освітня галузь передбачає мовленнєвий розвитокдитини :
• розвиток вміння висловлювати власну думку;
• розвиток навички спілкування українською мовою;
• розвиток вміння проговорювати власні відчуття, емоції;
• розвиток вміння підтримувати розмову;
• розвиток вміння прояву поваги до думки інших;
• розширення уявлення про будову артикуляційного апарату, роботу його органів під час творення звуків;
• розвиток фонематичного слуху;
• розвиток уміння говорити чітко, в помірному темпі та регулювати темп мовлення;
• збагачення словникового запасу дітей на основі розширення уявлень про світ;
• розвиток вміння розуміти та вживати слова на позначення назв пред¬метів, їхніх ознак, кількості, дій, ознак за дією тощо.
• розвиток вміння висловлюватись логічно, без повторів, пауз, жестикуляції, дотримуватися структури розповіді (початок, основна частина, кінцівка);
• ознайомлення з буквами як знаками передачі звуків на письмі;
• формування інтересу до різних форм та способів мовленнєвої діяльності, ви-користання сучасних засобів комунікації.
 

ПІЗНАВАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ 

Пізнавально-дослідницька освітня галузь забезпечує:
• розвиток вміння мислити, сприймати нову інформацію;
• розвиток уваги, пам'яті, уяви;
• розвиток вміння продумувати власні дії наперед;
• розвиток розумових операцій: аналіз, порівняння, син¬тез, узагальнення, класифікація;
• засвоєння знаків та символів: логіко-математичні знаки та знаки писемного мовлення (літери), інші знаки як символи.
• розвиток готовності брати участь в дослідно-експериментальній діяльності з різними матеріалами; вимірювати, порівнювати тощо.
 

Пізнавально-дослідницька освітня галузь передбачає комплексну реалізацію двох освітніх галузей - математичну і природничу. 

 

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ 

Математична освітня галузь забезпечує уміння:
• формувати уявлення про математичні поняття (величина, кількість, форма, час, простір); числа та цифри; математичні дії додавання та віднімання (в межах 10);
• здійснювати елементарні пізнавальні (логіко-математичні) дії: порівнюва¬ти, аналізувати, узагальнювати, лічити, перелічувати, співставлення розміру предметів (шляхом накладання, прикладання, приставляння);
• рахувати за допомогою різних аналізаторів (на дотик, на рух, на звук);
• за сюжетною картинкою складати задачі (загадки, ребуси, моделі тощо), розв'язувати їх;
• робити висновки щодо кількості предметів (більше, менше, порівну).
• оперувати поняттями колір, форма, величина;
• орієнтується у просторі (на площині та в реальному оточенні): ліворуч, праворуч, зверху, знизу; під, над, за, на, біля.
 

 ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Природнича освітня галузь забезпечує уміння:
• формувати елементарні уявлення про природу нашої планети (клімат, ландшафт, водойми, тварини, рослини тощо), явища природи, рослини і тварини,всесвіт;
• формувати уявлення про взаємозалежність діяльності людини та стану природного довкілля;
• розвивати інтерес до пізнання природи рідного краю, близького оточення та всієї України;
• вчити спостерігати за явищами природи, розрізняти природні явища, називати їх;
• виробляти мотивацію берегти природне багатство рідної країни; піклуватися про стан природного довкілля;
• доглядати та піклуватися за домашніми улюбленцями (кіт, цуценя, рибки тощо);
• вчити дотримуватись правил поведінки у природі;
• формувати уявлення про людину як частину природи.
 

ФІЗКУЛЬТУРНО - ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ 

 Фізкультурно-здоров'язбережувальна освітня галузь передбачає використання елементів ігрової діяльності, яка у дітей дошкільного віку є провідною у пізнанні оточуючого світу та набуванні нових знань і умінь. Фізкультурно-здоров'язбережувальна освітня галузь забезпечує:
• розвиток дрібної моторики рук;
• розвиток вольової регуляції поведінки;
• розвиток фізичних можливостей дитини;
• розвиток навичок взаємодії в іграх;
• дотримання режиму дня дитини дошкільного віку, правил особистої гігієни,;
• вироблення уміння чергувати активні види відпочинку, обирати безпечні рухливі види гри, дотримуючись правил колективного спілкування;
• формування переконання берегти та підтримувати здоров'я, здоровий спосіб життя.

 

СОЦІАЛЬНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Соціальна освітня галузьпередбачає:
• розвиток навичок безконфліктного спілкування;
• розвиток керування власною поведінкою і поведінкою інших;
• розвиток вміння дотримуватися правил;
• розвиток вміння переборювати поразки, невдачі;
• розвиток вміння проявляти радість;
• розвиток вміння адекватно сприймати критику;
• формувати уявлення про людину як суспільну істоту;
• формувати уявлення про сім'ю та сімейні традиції; значення родинних зв'язків, способи їх підтримки;
• розвивати мотивацію підтримки добрих взаємин з друзями, родичами, знайомими (різними за віком, статтю, вагою, кольором шкіри, національністю, віросповіданням тощо);
• вчити виявляти повагу та доброзичливе ставлення до оточення;
• формувати уявлення про український народ, державу Україну, її звичаї та традиції.
 

 МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Мистецька освітня галузьпов'язана зі сприйманням творів мистецтва, формуванням ціннісного ставлення до нього, ві¬дображенням естетичних уявлень дітей у власній творчості. Сприйняття мистецтва залежить від вікових особливостей та індивідуаль¬них можливостей дитини, її здібностей і нахилів. На рівень мистецького розвитку дитини впливають умови художньо-естетич¬ного виховання в родині.
Мистецька освітня галузь передбачає:
• розвиток індивідуальних творчих задатків дитини;
• розвиток вміння слідкувати за власним зовнішнім виглядом;
• формування особистого естетичного ставлення до проявів краси в довкіллі;
• розвиток художнього сприймання, уяву, творчі здібності, здатність до фантазування, імпровізації під час емоційно-чуттєвого сприй¬мання творів живопису і створення художніх образів;
• формування навички формоутворення основи під час ро¬боти з різними матеріалами;
• створення умов для збагачення естетичного досвіду дітей; формуванню мистецьких умінь, для зберігання індивідуальної творчої виразності дітей.
 

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ 

Технологічна освітня галузь передбачає інтеграцію самообслуговування, праці у повсяк¬денному житті, діяльність у природі, художню побутову діяльність (дизайн).
Технологічна освітня галузь забезпечує:
• залучення дітей до різних видів праці, що сприяє формуванню у них самостійності та організованості;
• виховання ціннісного ставлення до результатів праці інших людей;
• розвиток здатності співвідносити соціальну значущість власної праці та праці дорослих;
• вихованняінтересу до різних видів праці дорослих, до організації та здійснення еле¬ментів професійної діяльності дорослих;
• розвиток бажання самостійно здійснювати прості дії, характерні для різних професій;
• розвиток мотивації до здійснення посильної допомоги дорослим в господар¬сько-побутовій діяльності;
• розвиток потреби здійснення господарсько-побутових доручень у жит¬тєвому просторі;
• навчання бути охайним, підтримувати порядок і чистоту у життєвому просторі;
• виховувати потребудоводити розпочату справу до кінця, відповідально ставитися до доручень;
• розвиток уміння домовлятися про спільну роботу, розподіляти обв'язки, аналізувати наслідки своєї діяльності.
 

Розклад занять «Дошколярика»
за освітньою програмою «Перший крок до школи» у 2019/2020 н.р.

 

Соціальна

  освітня

   галузь 

I тиждень II тиждень III тиждень IV тиждень
1
урок
c

Художньо-естетичний
розвиток
(мистецька і технологічна освітні галузі)


Розвивальні дитячі ігри
(фізкультурно-здоров'язбережувальна освітня галузь)


Художньо-естетичний
розвиток
(мистецька і технологічна освітні галузі)


Дитина і навколишній світ
(пізнавально-дослідницька природнича освітня галузь)

Художньо-естетичний
розвиток
(мистецька і технологічна освітні галузі)


Розвивальні дитячі ігри
(фізкультурно-здоров'язбережувальна освітня галузь


Художньо-естетичний
розвиток
(мистецька і технологічна освітні галузі)


2
урок
Логіко-математичний
розвиток
(пізнавально-дослідницька математична освітня галузь)
Мовленнєве
спілкування
(мовно-літературна освітня галузь)
Логіко-математичний
розвиток
(пізнавально-дослідницька математична освітня галузь)
Мовленнєве
спілкування
(мовно-літературна освітня галузь)

3
урок
Мовленнєве
спілкування
(мовно-літературна освітня галузь)
Логіко-математичний
розвиток
(пізнавально-дослідницька математична освітня галузь)
Мовленнєве
спілкування
(мовно-літературна освітня галузь)
Логіко-математичний
розвиток
(пізнавально-дослідницька математична освітня галузь)

 

Поради батькам першокласника

Опитувальник для батьків

 

Інформація

для батьків майбутніх першокласників

2020 - 2021 н. р.

Список необхідного для 1 класу

  • Шкільна форма: чорного кольору; сорочки, блузи светри - білого, сірого, чорного кольорів; для хлопчиків - класичний костюм, краватка; для дівчат - сарафан (або спідниця й желетка ), класичні брюки, піджак; змінне взуття.
  • Спортивна форма та спортивне взуття на липучці.
  • Форма для уроків хореографії: біла футболка, чорні шорти (для хлопчиків), чорна спідниця (для дівчаток), білі шкарпетки, чешки.
  • Щоденник (для початкових класів на 6 лінійок).
  • Папка для зошитів.
  • Обкладинки для зошитів та підручників.
  • Пенал із чорною ручкою, простим олівцем, лінійкою на 10-15 см, 12 кольорових олівців.

 

      Трудове навчання:

  • пазли на 54 деталі - 2 штуки;
  • картон (кольоровий та білий);
  • папір кольоровий та папір кольоровий ксероксний двосторонній формату А4 (яскравий);
  • пластилін, стеки, дощечка;
  • конструктор пластиковий (транспорт та будівельний);
  • природний матеріал;
  • ножиці з тупими кінцями
  • клей ПВА з пензликом та клей-олівець.

 

      Образотворче мистецтво:

  • фарби (акварельні, гуаш на 6 кольорів);
  • пензлики (№2, №5);
  • кольорові олівці (не менше 12 кольорів);
  • склянка-непроливайка;
  • альбом або відривні листи для малювання;
  • фломастери.