- НКП
- Новини закладу
- «НУШ»
- Зарахування учнів до 1 класу
- Про нас
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Статут
- Структура управління
- Кадровий склад
- Вакансії
- Мова освітнього процесу
- Територія закріплення
- Освітні програми, що реалізуються в закладі
- Матеріальне забезпечення
- Фактична кількість осіб, що навчаються
- Моніторинг освіти
- Річний звіт
- Використання публічних коштів
- Правила вступу
- Ліцензія
- Академічна доброчесність
- Про булінг
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
- Правила внутрішнього трудового розпорядку
- Права та обов'язки здобувачів освіти
- Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Критерії оцінювання здобувачів освіти
- Нормативно правова база
- ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
- Профільність навчання
- Правила вступу
- Конкурсні випробування
- Методичні об’єднання
- Інноваційні проекти
- Дистанційна освіта
- Авторська школа
- Міжнародне партнерство
- Виховуємо майбутнє
- Кабінет психолога і соціального педагога
- Бібліотека
- Майбутнім першокласникам
- Взаємодія з поліцією
- ГО "ЛІЦЕЇСТ"
- Використання публічних коштів
- Державні закупівлі
- Звернення громадян
- ВК шкільних бібліотек 2020
- Шкільна риторика

29.10.13р. в закладі відбулась науково-теоретична конференція «Я компетентний вчитель? Методичний інструментарій». Були розглянуті питання:
1. Компетентний учитель і вимоги часу (Прокопчук А.Г.)
2. Проблематика компетентності вчителя (Негода С.П.)
3. Професійна компетентність учителя як необхідна умова ефективності процесу навчання. Компетентність учителя математики (Гузарик Г.І.)
4. Компоненти професійної компетентності вчителя іноземної мови (Ладиняк О.С.)
5. Здоров'язбережувальні компетентності вчителя (Кравець І.С.)
6. Застосування інноваційних технологій навчання - важлива складова професійної компетентності вчителя (Бінцаровський С.В.)
7. Використання форм і методів роботи з питань формування компетентності вміння вчитися в учнів початкових класів (Ордатій З.В.)
8. Поради вчителю ( у рамках курсу «CISELT Proficient Британської ради»)
(Арсенюк В.П.)
30.10.13р. - відбулась педрада з таких питань:
І. Підвищення ефективності та якості сучасного уроку в умовах компетентністно зорієнтованого підходу до навчально-виховного процесу. Цілі. Задачі. Шляхи впровадження
1. Упровадження компетентністно зорієнтованого підходу в навчально-виховний процес (Прокопчук А.Г.)
2. Цілі та задачі компетентністно зорієнтованого підходу до навчально-виховного процесу ( Сташко Ю.В.)
3. Модель інноваційної школи як основа багатовекторного випереджаючого розвитку навчального закладу ( Мед І.Л.)
4. Шляхи формування творчої компетентності школярів. Модель сучасного випускника (Сороколіта І.М.)
5. Творча мережа обдарованої дитини (Негода С.П.)
6. Дотримання здоров'язбережувальних технологій в закладі. Звіт клубу «Медицина і краса» (Княгиницька О.Д.)
7. Урок очима учнів ( результати опитування) ( Стасюк Д.С.)
ІІ. Готовність закладу до впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти ( Очеретнюк Л.І.)
Дата: 2013-11-07 12:47:51