Розділи сайту
- НКП
- Новини закладу
- «НУШ»
- Зарахування учнів до 1 класу
- Про нас
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Статут
- Структура управління
- Кадровий склад
- Вакансії
- Мова освітнього процесу
- Територія закріплення
- Освітні програми, що реалізуються в закладі
- Матеріальне забезпечення
- Фактична кількість осіб, що навчаються
- Моніторинг освіти
- Річний звіт
- Використання публічних коштів
- Правила вступу
- Ліцензія
- Академічна доброчесність
- Про булінг
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
- Правила внутрішнього трудового розпорядку
- Права та обов'язки здобувачів освіти
- Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Критерії оцінювання здобувачів освіти
- Нормативно правова база
- ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
- Профільність навчання
- Правила вступу
- Конкурсні випробування
- Методичні об’єднання
- Інноваційні проекти
- Дистанційна освіта
- Авторська школа
- Міжнародне партнерство
- Виховуємо майбутнє
- Кабінет психолога і соціального педагога
- Бібліотека
- Майбутнім першокласникам
- Взаємодія з поліцією
- ГО "ЛІЦЕЇСТ"
- Використання публічних коштів
- Державні закупівлі
- Звернення громадян
- ВК шкільних бібліотек 2020
- Шкільна риторика
Архів новин
2021 Квітень
2021 Березнь
2021 Лютий
2021 Січень
2020 Грудень
2020 Листопад
2020 Жовтень
2020 Вересень
2020 Липень
2020 Травень
2020 Квітень
2020 Лютий
2020 Січень
2019 Грудень
2019 Листопад
2019 Жовтень
2019 Вересень
2019 Червень
2019 Травень
2019 Квітень
2019 Березнь
2019 Лютий
2019 Січень
2018 Грудень
2018 Листопад
2018 Жовтень
2018 Вересень
2018 Червень
2018 Травень
2018 Квітень
2018 Березнь
2018 Лютий
2018 Січень
2017 Грудень
2017 Листопад
2017 Жовтень
2017 Вересень
2017 Серпень
2017 Липень
2017 Червень
2017 Травень
2017 Квітень
2017 Березнь
2017 Лютий
2017 Січень
2016 Грудень
2016 Листопад
2016 Жовтень
2016 Вересень
2016 Серпень
2016 Червень
2016 Травень
2016 Квітень
2016 Березнь
2016 Січень
2015 Грудень
2015 Листопад
2015 Жовтень
2015 Вересень
2015 Липень
2015 Червень
2015 Травень
2015 Березнь
2015 Лютий
2015 Січень
2014 Грудень
2014 Листопад
2014 Жовтень
2014 Вересень
2014 Липень
2014 Червень
2014 Травень
2014 Квітень
2014 Березнь
2014 Лютий
2014 Січень
2013 Грудень
2013 Листопад
2013 Жовтень
2013 Вересень
2013 Червень
2013 Травень
2013 Квітень
2013 Березнь
2013 Лютий
2013 Січень
2012 Грудень
2012 Листопад
2012 Вересень
2012 Липень
2012 Червень
2012 Травень
2012 Березнь
2012 Лютий
2012 Січень
2011 Грудень
2011 Листопад
2011 Жовтень
2011 Червень
2011 Травень
2011 Квітень
2011 Березнь
2008 Березнь
Виховна робота
Виховання - важлива справа, ним вирішується доля людини.
Система виховної роботи закладу заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання підлітків: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.
ПРІОРИТЕТНИМ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ ЗАКЛАДУ Є:
- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
- збереження морального, психічного та фізичного здоров'я підростаючого покоління;
- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.
МЕТА ВИХОВАННЯ:
- створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей;
- формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, успішно само реалізованої у соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал .
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Основою виховного процесу у закладі є людина як найвища цінність
Виховна система закладу - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання.
У ШКОЛІ ВІДБУВАЄТЬСЯ МОРАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ УЧНІВ,
ФОРМУВАННЯ В НИХ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ,
ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ.
ЗМІСТ ВИХОВАННЯ :
- Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
- Ціннісне ставлення особистості до людей;
- Ціннісне ставлення особистості до себе;
- Ціннісне ставлення особистості до природи;
- Ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
- Ціннісне ставлення особистості до праці.
ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО ЗА ПРИНЦИПАМИ:
- системності;
- національної спрямованості;
- гуманізації та демократизації;
- творчої діяльності;
- самостійності і самореалізації;
- врахування інтересів, запитів різних категорій учнів.
ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ :
- навчально-виховної діяльності;
- позаурочної та позакласної діяльності;
- позашкільної освіти;
- роботи органів учнівського врядування;
- взаємодії з батьками, державними установами.
ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО НА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ:
- організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проектні технології;
- реалізацію у процесі роботи особистісно зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
- оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
- організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проектні технології;
- реалізацію у процесі роботи особистісно зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
- оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
- створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуації успіху), його психолого-педагогічний супровід;
- співпрацю із органами учнівського врядування, дитячими громадськими об 'єднаннями;
- забезпечення здобуття школярами ключових компетентностей, необхідних для самостійного життя, виконання професійних та соціальних функцій.