Кафедра математики та фізики

Кафедра математики, фізики та інформатики

      Кафедра об'єднує вчителів математики, фізики та інформатики. Проблема , над якою працює кафедра "Підвищення ефективності та якості сучасного уроку математики як основної форми організації навчально-виховного процесу, зорієнтованого на оволодіння учнями ключовими компетентностями"..

 Система позакласної роботи кафедри включає:

  • Роботу предметних гуртків;
    • "Юний математик."
  •  

  • Факультативів:
    • Розвязуємо текстові задачі - 5-6клас
    • Вибрані питання алгебри - 7 клас
    • Графічні образи алгебраїчних рівнянь та нерівностей - 9 клас
    • Прикладна математика - 10 клас
  •  

  • Участь у різноманітних конкурсах, чемпіонатах, турнірах;
    • Міжнародний математичний конкурс " Кенгуру".
    • Всеукраїнський фізичний конкурс "Левеня".
    • Міжнародний чемпіонат з розв'язування логічних задач.
  •  

  • Проведення предметних тижнів;
  • Участь у загальношкільній програмі "Науково-колективний проект".

 

У складі кафедри 10 вчителів. З них:

  • Спеціаліст вищої категорії - 9;
  • Учитель-методист - 3;
  • Старший вчитель - 2;
  • Вчитель I категорії - 1.

 

Сатайкіна Олена Борисівна вчитель вищої категорії, вчитель-методист. Закінчила вінницький державний педагогічний інститут ім.Островського, отримала спеціальність "вчитель математики і фізики". В закладі працює з 2000 року на посаді вчителя математики. Досконало володіє методикою викладання математики, застосовує проблемно-пошукові, евристичні та інтерактивні форми навчання, активно працює з обдарованими дітьми. Активний член профкому.
Ланова І.М.
Ланова Ірина Миколаївна вчитель вищої категорії. Закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім.М.М.Коцюбинського, 2002 рік отримала спеціальність "вчитель математики, фізики, основ астрономії", 2003 рік "магістер педагогічної освіти, викладач математики". В закладі працює з 2019 року на посаді вчителя математики. Ірина Михайлівна має високу науково-теоретичну і методичну підготовку. Використовує загально прийняті правила дидактики та методики у поєднанні з сучасними, новітніми технологіями, що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, відповідно до сучасних вимог освітнього процесу
Гузарик Г.І.
Гузарик Галина Іванівна вчитель вищої категорії, старший вчитель. Закінчила Вінницький державний педагогічний інститут ім..Островського, отримала спеціальність "вчитель математики". В закладі працює з 1996 року на посаді вчителя математики. Галина Іванівна володіє ефективними методами організації навчально-виховного процесу, використовує інтерактивні технології, активно займається олімпіадним рухом. Виконує обов'язки керівника кафедри
Сороколіта І.М.
Сороколіта Ірина Миколаївна вчитель вищої категорії, старший вчитель. Закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім.М.Коцюбинського , отримала спеціальність "вчитель математики, фізики та основ астрономії". В закладі працює з 2003 року на посаді вчителя математики і фізики. Ірина Миколаївна математику і фізику викладає на високому науково-теоретичному методичному рівні, завідує кабінетом фізики, активний учасник життя школи, заступник голови профспілкового комітету закладу. Активно використовує в роботі інтернет технології. Адреса блогу sorokolitaira.blogspot.com.
Гронська
Гронська Світлана Григорівна вчитель вищої категорії. Закінчила Київський державний педагогічний інститут ім.М.Горького, отримала спеціальність "вчитель фізики та астрономії". В закладі працює з 1990 року на посаді вчителя фізики. Світлана Григорівна використовує інноваційні технології, володіє ефективними формами організації навчально-виховного процесу, проводить активну і плідну позакласну роботу з фізики.
Сташко Юрій Васильович
Сташко Юрій Васильович вчитель вищої категорії, вчитель-методист. Закінчив Вінницький державний педагогічний інститут ім.М.Коцюбинського, отримав спеціальність "вчитель математики і фізики". В закладі працює з 2002 року на посаді вчителя інформатики. Юрій Васильович має високий рівень професіоналізму, використовує інтерактивні технології навчання, співавтор методичної розробки "Завдання для методичного оцінювання з інформатики", випущеної Вінницьким обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних працівників.
Негода Сергій Петрович
Негода Сергій Петрович вчитель вищої категорії, вчитель-методист. Випускник механіко-математичного факультету Київського державного університету ім. Т. Г. Шевченка (1992). В закладі працює з 2012 року. Сергій Петрович володіє різноманітними формами і методами організації навчально-виховного процесу, забезпечує on-line підтримку дистанційного навчання. Робота "Дистанційна освіта як засіб формування компетентного учня під час вивчення математики". Автори: Сухомовський О.Г., Негода С.П. оцінена золотою медаллю та дипломом якості на Міжнародній виставці "Сучасні заклади освіти - 2014". Має власний освітній ресурс: allmatem.blogspot.com.
Юрченко Тамара Миколаївна Вчитель вищої категорії. Закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського. Отримала повну вищу освіту за спеціальністю " Математика та фізика" та здобула кваліфікацію вчителя математики, фізики та астрономії. Тамара Миколаївна використовує інноваційні технології, володіє ефективними формами організації навчально-виховного процесу. Працює над формуванням в учнів наукового світогляду, удосконалює їх інтелектуальний розвиток (логічне мислення і просторову уяву, пам'ять, увагу, інтуїцію).
Комарова Вікторія Володимирівна – вчитель вищої категорії. Закінчила Донецький державний університет, отримала спеціальність «Фізик. Викладач». В закладі працює з 2017 року на посаді вчителя фізики. Вікторія Володимирівна володіє ефективною організацією навчально-виховного процесу, використовує методику проблемного навчання, працює над формуванням в учнів наукового світогляду.
   
Черненко Тетяна Олександрівна - "спеціаліст І категорії", вчитель математики. Закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського. В закладі працює з 2017 року на посаді вчителя математики. Має високу методичну та науково-теоретичну фахову підготовку, володіє формами і методами організації навчально - виховного процесу. Вивчає та впроваджує передовий педагогічний досвід у практику своєї роботи. Добре володіє методикою викладання, створює на уроці атмосферу співтворчості та співпраці.
   
Останні новини закладу