| Сатайкіна Олена Борисівна вчитель вищої категорії, вчитель-методист. Закінчила вінницький державний педагогічний інститут ім.Островського, отримала спеціальність "вчитель математики і фізики". В закладі працює на посаді вчителя математики. Досконало володіє методикою викладання математики, застосовує проблемно-пошукові, евристичні та інтерактивні форми навчання, активно працює з обдарованими дітьми. |
| Ліщук Алла Дмитрівна вчитель вищої категорії, старший вчитель. Закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім.М.М.Коцюбинського, 2002 рік отримала спеціальність "вчитель математики, фізики, основ астрономії", 2003 рік "магістер педагогічної освіти, викладач математики". В закладі працює на посаді вчителя математики. Алла Дмитрівна має високу науково-теоретичну і методичну підготовку. Використовує загально прийняті правила дидактики та методики у поєднанні з сучасними, новітніми технологіями, що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, відповідно до сучасних вимог освітнього процесу |
| Гузарик Галина Іванівна вчитель вищої категорії, старший вчитель. Закінчила Вінницький державний педагогічний інститут ім..Островського, отримала спеціальність "вчитель математики". В закладі працює на посаді вчителя математики. Галина Іванівна володіє ефективними методами організації навчально-виховного процесу, використовує інтерактивні технології для проведення дистанційних занять, активно займається олімпіадним рухом. Виконує обов'язки керівника кафедри. |
| Сороколіта Ірина Миколаївна учитель вищої категорії, педагогічне звання «учитель-методист». У 2003 році закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Математика і фізика», а у 2020 році закінчила з відзнакою Донецький національний університет ім. Василя Стуса, здобула СО «Магістр», спеціальність «Управління навчальним закладом у сфері освіти та виробничого навчання». В закладі працює на посаді вчителя математики і фізики з 2003 року, з 2020 - відповідальна особа за організацію дистанційного навчання, з серпня 2021 - заступник директора з навчально-виховної роботи, адміністратор електронного журналу "Моя школа". Володіє інноваційними освітніми технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі; впроваджує форми та методи організації освітнього процесу, що забезпечують максимальну ефективність навчання, вносить пропозиції щодо вдосконалення освітнього процесу в закладі. З березня 2020 року постійно проводить майстер класи для колег по організації дистанційного та змішаного навчання, а саме «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять», «Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики», «Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання», «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання», «Використання Jamboard під час уроків на дистанційному навчанні» та інші. В роботі використовує сучасні ІКТ. Навчальні заняття Сороколіти І.М. відзначаються високим рівнем професіоналізму. Займається упровадженням в освітній процес STEM-технологій, з вересня 2021 року куратор проєкту «НАШ STEM-ліцей» та керує експериментальною діяльністю у закладі. |
| Гронська Світлана Григорівна вчитель вищої категорії, старший вчитель. Закінчила Київський державний педагогічний інститут ім.М.Горького, отримала спеціальність "вчитель фізики та астрономії". В закладі працює на посаді вчителя фізики. Світлана Григорівна використовує інноваційні технології, володіє ефективними формами організації навчально-виховного процесу, проводить активну і плідну позакласну роботу з фізики. |
| Сташко Юрій Васильович вчитель вищої категорії, вчитель-методист. Закінчив Вінницький державний педагогічний інститут ім.М.Коцюбинського, отримав спеціальність "вчитель математики і фізики". В закладі працює на посаді вчителя інформатики. Юрій Васильович має високий рівень професіоналізму, використовує інтерактивні технології навчання, співавтор методичної розробки "Завдання для методичного оцінювання з інформатики", випущеної Вінницьким обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних працівників. |
| Негода Сергій Петрович вчитель вищої категорії, вчитель-методист. Випускник механіко-математичного факультету Київського державного університету ім. Т. Г. Шевченка . В закладі працює на посаді учителя інформатики. Сергій Петрович володіє різноманітними формами і методами організації навчально-виховного процесу, забезпечує on-line підтримку дистанційного навчання. Робота "Дистанційна освіта як засіб формування компетентного учня під час вивчення математики". Автори: Сухомовський О.Г., Негода С.П. оцінена золотою медаллю та дипломом якості на Міжнародній виставці "Сучасні заклади освіти". Має власний освітній ресурс: allmatem.blogspot.com. |
| Юрченко Тамара Миколаївна Вчитель вищої категорії, старший вчитель. Закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського. Отримала повну вищу освіту за спеціальністю " Математика та фізика" та здобула кваліфікацію вчителя математики, фізики та астрономії. Тамара Миколаївна використовує інноваційні технології, володіє ефективними формами організації навчально-виховного процесу. Працює над формуванням в учнів наукового світогляду, удосконалює їх інтелектуальний розвиток (логічне мислення і просторову уяву, пам'ять, увагу, інтуїцію). |
| Комарова Вікторія Володимирівна – вчитель вищої категорії. Закінчила Донецький державний університет за спеціальністю "Фізика" та здобула кваліфікацію фізика, викладача; у 2019 році закінчила Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, здобула кваліфікацію: магістр середньої освіти (Математика), спеціальність Середня освіта (Математика), професійна кваліфікація - вчитель математики. У закладі працює на посаді вчителя фізики, астрономії та математики. Вікторія Володимирівна володіє ефективною організацією навчально-виховного процесу, використовує методику проблемного навчання, працює над формуванням в учнів наукового світогляду, застосовує інтерактивні методи навчання для активізації пізнавальної діяльності учнів.
|
| |
| Черненко Тетяна Олександрівна - "спеціаліст І категорії", вчитель математики. Закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського. В закладі працює на посаді вчителя математики. Має високу методичну та науково-теоретичну фахову підготовку, володіє формами і методами організації навчально - виховного процесу. Вивчає та впроваджує передовий педагогічний досвід у практику своєї роботи. Добре володіє методикою викладання, створює на уроці атмосферу співтворчості та співпраці. |